Release2 van HRM-Reviews Cloud kent met name nieuwe functionaliteit voor de rol Personeelszaken.
Alle competenties, competentieprofielen en tips zijn te bekijken en te wijzigen (m.u.v. standaard competenties).
Medewerkers kunnen worden toegevoegd en ‘uit dienst’ worden gemeld. Het is nu ook mogelijk dat medewerkers meer dan één competentieprofiel hebben en meer dan één manager. Indien een medewerker meerdere managers heeft, kunnen al die managers de documenten over deze medewerker bekijken en bewerken.
Als een medewerker een nieuwe manager krijgt toegewezen, dan heeft de nieuwe manager automatisch toegang tot de documenten over deze medewerker.
Voor de manager is in Release2 ook functionaliteit toegevoegd.
Zo kan de manager bijlagen toevoegen aan afspraken en notities. Een snelle manier om een beoordeling te maken is door de vorige beoordeling te kopiëren. Dan hoeft de manager alleen de wijzigingen in te voeren.
De manager kan de documenten die door een vorige manager zijn gemaakt bekijken en als hij samen met anderen manager is van een medewerker ziet hij alle documenten die de andere manager(s) heeft/hebben gemaakt en kan hij die documenten ook bewerken.
In de handleiding wordt alle functionaliteit beschreven en op de facebookpagina Personeelsgesprek vindt u instructievideo’s.