Mindjet® meldt ons de beschikbaarheid van een service release voor Mindjet ProjectDirector™.
In dit service release vind je de volgende aanpassingen:
- Nog betere integratie tussen de drie belangrijke onderdelen van ProjectDirector – Maps, Tasks and Files – en nu ook met een nieuwe drop-down mogelijkheid om bestanden te managen en delen.
- Een betere dialoog om bestanden met teamleden te delen Dit versnelt samenwerken, het regelen van toegangsrechten en maakt direct linken mogelijk.
- Automatische bi-directionele taak synchronisatie – Tot nu toe moest je op de verversknop klikken om de taak informatie in topics up-to-date te maken. Vanaf nu ververst Taak informatie die in Map topics is opgenomen automatisch. Dit geeft een veel directer integratie tussen de verschillende interfaces en ondersteunt het concept van een ‘visual project plan’.Let wel op! Het kan nodig zijn dat je je cache geheugen moet opschonen om deze bi-directionele synchronisatie zonder handmatig verversen te laten werken.En verder zijn er een behoorlijk aantal software uitbreidingen toegevoegd in dit release om de kwaliteit en stabiliteit van het product te verbeteren.
Houd ook rekening met:
In het vorige release (de ProjectDirector lancering), konden gebruikers van de desktop applicatie hun Project folders in de Mindjet cloud zien – samen met al hun niet direct aan het project verbonden bestanden en mappen.
-
-
- In dit release, zijn Projecten en hun bijbehorende bestanden en sub-folders niet meer zichtbaar vanuit Mindjet’s desktop applicaties. Je projecten bestaan nog wel en kunnen worden benaderd via het web met ProjectDirector, maar ze zijn niet zichtbaar vanuit de desktop application. Gebruikers voor wie dit geldt zijn op de hoogte gebracht van deze verandering.
-
-
- Een toekomstige update van Mindjet’s desktop applicaties zal de mogelijkheid bieden om volledig met de projecten die met ProjectDirector zijn gemaakt samen te werken.
We zijn uiteraard weer benieuwd naar jullie ervaringen. Aarzel niet om ze hier te melden.